Helvete då!

2010-06-08 @ 23:02:41<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Fan va irriterad jag kan bli på den här skiten alltså! Jag ska fan göra allt. Om man skulle skita i och hoppas och göra något åt sakfan istället! Och jag blir så jävlans trött och irriterad på mig själv för att jag ideligen tror och hoppas. Men ännu mer arg blir jag på mig själv när jag är sån här. Vad har jag gjort för att förtjäna den här skiten?! Och va kommer den ifrån?
Jag måste fan börja träna snart! Annars kommer någon att omotiverat åka på en snyting... Håll er på avstånd. Jag är fullkomligt instabil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ganska stryktålig om du vill fajtas lite.. ;)



Nu blire jobb jobb jobb.. Hoppas att du känner dig lite mindre irriterad å o-uppskattad snart.. Puss!

2010-06-09 @ 05:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0