Kalas x2

2010-06-12 @ 20:00:45<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag har det vart ganska fullt upp. Dagen började slött och som alla andra dagar när vi är lediga. Det var Stefans morgon i morse och det var så skönt att slippa gå upp inatt när Hugo ville ha en flaska. Men sedan vaknade jag av att Hugo kronglade runt i sängen. Jag frågade Stefan vad klockan var och han sa att den var tio. "shit va skönt att få sova så länge!" tänkte jag. Men efter att jag legat och gosat med min familj ett tag så råkade jag kolla på klockan och den var typ halv åtta! Det var ju mindre roligt. Men Jag passade på att ta en tupplur när Hugo sov middag så det jämnade ut sig. :P

Annars har vi vart på kalas idag. Det började med ett mycket roligt och gott kalas hemma hos Melvin. Barnen var så snälla och de satt och åt tårta ensamma i Melvins rum. Vad söta de va!

Efter en timma (Ja, det blev ett kort kalas för vår del tyvärr!) åkte vi vidare till Veronica som också firade sin födelsedag idag. Tyvärr blev det lite pinsamt för hennes Kille Niclas firades ju också idag och vi visste inte om det! Så vi hade inget till honom... :S Men Veronica fick två desertskålar så ja... :D Och ännu pinsammare var att jag kom på nu att jag till och med glömde att säga grattis till honom :S Måste skicka ett sms... 

Så. Nu var det klart. :D Haha. Men nu ska jag sätta mig och kolla på tv för en gångs skull :P Ikväll gick det någon film på 3 som jag tänkte se. Tänkte ta lite räkor till filmen. Vi köpte dem i förrgår och skulle äta men så åt vi inte upp alla och jag känner att de jag inte äter upp idag måste jag slänga. För de kan inte stå mycket längre i kylen.

Hoppas ni andra har haft en lika bra dag som jag har haft! För jag har faktiskt haft en underbar dag idag! :D

Kommentarer
Postat av: M

Delad tur, säger jag bara.. Suck. SÅ kul har jag haft idag.. :S Men blev iaf stött på av en bög, är det bonuspoäng på det..? ;P

2010-06-12 @ 21:52:53
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nej vi har inte haft råd att köpa det än =/ Kostar ju mellan 600-800 för han ! =(

2010-06-13 @ 11:06:04
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nej fy, varför har man inte en liten hund som kostar mindre?! :/ Haha ! Men men, vi ska nog köpa de när lönen trillat in. För jag hatar dom små äcklena, och jag vägrar plocka dom !!

2010-06-13 @ 11:40:03
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0