Ma Horse

2010-06-03 @ 06:12:49<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
I morse vaknade jag av att klockan ringde. Jag stängde av den och i mitt huvud började någon sjunga "Look at my horse, my horse is amazing! Give it a lick, oh tastes just like raisin!" GUD ERIKA! Vad har du gjort!? =P Det är nog lättare att förstå om ni hör låten... Jag lägger in den i slutet på inlägget ;)

Idag är det mycket som står på schemat men det är inte så mycket att göra egentligen. Jag ska jobba nu fram till elva, sedan ska jag göra mig iordning inför dagen och knalla bort till Camilla på öppna förskolan här i sylte. Efter det är det i stort sett dax att gå och hämta Hugo för att åka in till stan. Där ska vi träffa Erika och åka vidare till siba. Vi kommer nog att strosa runt lite bara men jag ska köpa en studentpresent till Richard (min kusin) i alla fall. Och så ska jag knalla in på Cubus en sväng och byta några ord med Kajsa. =) Det kommer bli en bra dag idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0