Marita...

2010-06-05 @ 09:03:52<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu är det din tur. Jag fick som jag ville. ;) Stefan lät sig övertalas så det blev som jag planerat. =)

Idag händer det inte så mycket. Stefan ska på firmafest och Christian ska kanske komma hit. Jag har inte allt för höga förhoppningar om det men han sa det iaf. Igen. Anw. Annars har jag på planeringen att jag ska köra Stefan till Uddevalla där festen ska vara. Och gosa en massa med min lilla älskling Hugo :D Thats it. Vad har ni andra för er en dag som denna? =)

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Veckan blir rätt lugn =)

Ska till BM på måndag eftermiddag, sen skulle min bror komma hit på tisdag tror jag =)

2010-06-05 @ 13:56:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: M

Va??? Är det klart? Bara så där? Haha, okej.. Talk more tomorrow? :D



Haha.. "min tur".. Vi får nog allt se det.. ;)

2010-06-05 @ 22:15:25
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0