Mycket bättre

2010-06-09 @ 20:50:15<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag mår mycket bättre nu. Det är inte alls lika jobbigt som det har varit. Jag tror att det har att göra med att jag istället för att springa runt här hemma och utföra en massa "måsten" så gick jag och la mig när Hugo var på dagis. Så... Nu ser det ut som hej kom och hjälp mig här hemma. Men jag kan absolut leva med det någon dag till för att istället komma ikapp med mitt liv och må bättre. Ikväll blir det ingen städning heller. Älsklingen ska alldeles strax gå och göra pannkakor och så ska vi äta de till Crank som går ikväll. Jag har ju inte sett den innan så det ska bli intressant. :P Haha. Men nu ska jag kolla på slutet av arga snickaren. Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: ja verkligen. han fyller 2 på onsdag, vi frågar honom morgon och kväll om han vill på pottan och nu det sista har han kissat varje gång, men att ha han utan blöja går inget vidare då han inte kommer i håg att han inte har blöja, men tänkte jag skulle försöka när det blir lite finare väder ute...

2010-06-10 @ 07:00:30
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hoppas Lukas kommer älska potatis :) Det är liksom min favvo sak i allt, kokt,stekt, ugn, potatissallad, ja allt :D Haha, dock gillar inte alex kokt potatis verkligen hatar det. Men jag har sagt att han får hålla god min. Annars kommer säkert Lukas härma sin far och hata de med !

2010-06-10 @ 12:29:53
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0