Ni sticker vi!

2010-06-21 @ 13:30:26<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Vi drar till fjällen, Fest hela kvällen!
Eller inte. Inte fan åker vi till snö nu heller! Jag och Hugo ska åka med min mormor ut till husvagnen på kusten. Där ska vi sedan bo tills på tordag då vi kommer hem en sväng för att packa om. Sedan drar vi ut till stugan i valbo ryr och stannar där över midsommarhelgen. Det kommer att bli toppen! Jag känner det på mig. :D
Nej nu ska jag vika lite tvätt och sedan börja packa för våran låååånga resa. Eller ja, resa i alla fall XD

Kommentarer
Postat av: M

Jaha, bara lämna mig här..? Jäkla taskigt tycker jag.. ;P



Ha det så trevligt på resan/resorna!! Vila upp dig ordentlig å bara mys! Massa kramar!

2010-06-21 @ 15:02:36
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha nää våra barn kommer alltid vara lika små ;)!



Men varför svarade du inte på min fråga angående om du är helt hundra på att du ätit fel och det är därför du mår illa??!! Hahaha jag anar att du inte är helt ärlig, hahaha

2010-06-21 @ 15:24:54
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0