Ny vecka

2010-06-14 @ 11:28:34<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag mår lite bättre idag. Jag mår inte bra. Men bättre. *suck* Det var ju tänkt att jag skulle börja träna med Marita den här veckan. Men jag måste nog tyvärr skjuta upp det. Det är ju ingen ide att träna om man inte mår bra. Men det känns som om vad vi än gör så skjuter vi bara upp det mer och mer. 

Vad händer annars i veckan då? Inte så mycket. Christian kanske kommer hit någon dag. Men det är ingenting som är bestämt. Vi har bara pratat om det. Och på onsdag ska jag på möte på källstorp där jag ska sommarjobba. Förhoppningsvis får jag mitt schema då med. Sedan ska jag och Stefan gå ut och äta med Camilla och Jonas på lördag.  Vi ska fira Camillas födelsedag.



Kommentarer
Postat av: M

Oh, no, inte vara sjyyyk NU..!!! Vi ska ju träna..!!! (är INTE så hysterisk som det verkar, haha.. :P) Men jag är med på att skjuta på det ett tag till, tills du är friskus igen. (Jääj, då blire pizza till middag idag! Haha..)



Ja, jag misstänkte det.. ;) Extra stjärna i kanten.. :P Vi hade en get-together i linneförrådet nämligen.. ;P



Krya på dig..! Puss å kram!

2010-06-14 @ 12:03:28
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Mamma till två flickor & Lillasyster i magen

Ja nu är det faktiskt dags för fint väder tycker jag!



Hehe jag känner igen det där allt för väl. man plockar och plockar och städar, men fem minuter senare så är det lika skitigt igen..

2010-06-14 @ 16:27:03
URL: http://mammamilly.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-14 @ 18:11:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0