Shoeshopping...

2010-06-07 @ 20:18:43<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Nej men jag ska i alla fall snart gå till affären. Jag ska köpa mjölk. Kanske lite godis för det är jag förbannat sugen på. Eventuellt en limpa och ett paket oboy med. Vi får se hur mycket bröd vi har i frysen. =) Gud! Vilket intressant inlägg jag kände att det blev! Haha. Vem skulle allvarligt vara intresserad av det här? Men jag uppdaterar i alla fall.

Idag har jag och Hugo vart på ÖF och träffat Camilla. Sedan så fick jag hem och la Hugo. Han fick sova i en timme innan det var dax för honom att upp och hoppa igen. Jag och Marita har bokat in en promenad idag. Det är tänkt att vi ska gå regelbundet och kanske till och med tappa lite i vikt. *Hoppas på det* Haha. Så vi gick till Novas dagis och hämtade henne och sedan gick vi hem igen. Och nu blir det en tripp till affären. Där jag i och för sig inte ska köpa jättemycket som hjälper mig i min viktminskning :P Men ibland får man unna sig lite och... det är ju ändå måndag idag ;)

Kommentarer
Postat av: M

Måndags-tröst.. I see.. ;) Men pancakes å oboy borde väl ta ut varandra? Tycker jag absolut.. För min del blev det ett äpple å ett glas iste.. inte mycket bättre, men liite iaf. :P Men åt ju pommes å köttbullar till lunch, så det tar nog oxå ut varandra, tror du inte? ;)

Men du köpte iaf inget godis, bra gjort!! :)

Ha en trevlig kväll!! Enjoy the pancakes! :D

2010-06-07 @ 21:21:42
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0