Sommarjobb

2010-06-29 @ 17:34:27<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Är alla nöjda med sina sommarjobb? Jag tror att jag är det. :P Men idag känner jag verkligen inte för att jobba. Varenda fiber i min kropp skriker att jag ska sjukskriva mig och stanna hemma och sova. Men det går inte. Jag måste ju ha pengarna och gör man inte mer än 10 nätter på en månad så bör man liksom orka med dom. :P Det är ju bara typ 50 % Anw. Gjorde min första natt inatt och det var helt ok. Hade med mig lite lite å käka bara så jag blev hungrig. Men det får jag tänka på idag. Så jag ska nog ta med mig lite crunchy också med mina smörgåsar. Man ska ju inte äta på natten men jag förstår verkligen inte de som faktiskt inte äter någonting när de jobbar natt. Jag hade mått jättedåligt om jag inte hade ätit! För ja, jag blir sjuk när jag inte får mat i mig. 

Nej nu ska jag ev. ta tag i den där jävla tvätten igen. Och få hängt upp maskinen jag slängde in tidigare.

XO XO



Kommentarer
Postat av: Linda

Klart man ska äta när man jobbar natt ! Finns det folk som inte äter något då ?;o Är de knäppa !?

2010-06-29 @ 18:37:30
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0