Tänk om...

2010-06-09 @ 10:13:21<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Tänk om livet kunde vara som en dans på rosor. Tänk om livet ändå kunde vara underbart. Tänk om man kunde få känna lycka någon gång in emellan. Just nu är min tillvaro verkligen helt åt helvete! Jag känner inte för någonting och ingenting faller mig i smaken. Och tjejer... Jag måste be om ursäkt för att jag inte svarat eller så. Speciellt till dig Marie. Men jag vill inte prata om det just nu...

Marita. Min solstråle. Jag tycker om dig massa massa mycket! Det är så härligt i ditt sällskap eftersom man inte måste vara så jävla snäll och duglig hela tiden. Tack för att du finns där hjärtat! Du är guld värd!
Nu ska jag ta och lägga mig i ett bad och hoppas på att det kommer kännas lite bättre när jag kommer upp igen...


Kommentarer
Postat av: "Den anonyma grannen" / M / Marita

Haha, men Amelie, du vet ju vem jag är.. Orkar ju inte alltid presentera mig varenda gång.. :P



Oh, en dålig dag? Å så kommer jag med mer dåliga nyheter, att jag inte hinner promenera nu på dagen.. Å så får jag ju hålla alla mina tummar att det går bra att träffas ikväll istället.. (?) Hoppas hoppas! Klart vi ska ta ett lite snack du å jag.. ;) Verkar som att du behöver ventilera lite.. Jag finns här vettu, å jag bryr mig inte om du är lite ofin eller oduglig. Det måste man få vara ibland. Vi är inte mer än människor. :) Jag är så himla förstående.. haha.. :P Neejdå, du är fin som du är och jag tycker att du är värd mycket bättre än att må såhär! Vi får helt enkelt se till att få lite ventileringstid ikväll, eller senare idag iaf.. Puss å kram så länge!!

2010-06-09 @ 12:10:12
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: nalle333

- sänder över en stooor (uppmuntrande) bamse kram! -

2010-06-09 @ 12:19:31
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nej att vara sååå stor är inget jag vill bli igen. Fy, va tungt och jobbigt det var. Men det är bara att vänta och se hur det blir med den saken .

2010-06-09 @ 18:26:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0