Trötter

2010-06-02 @ 06:24:39<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag har inte orkat att blogga. Ni fick två bilder igår, de är tagna på mors dag. Så såg vi ut då. Idag ska jag åka och jobba om ca 2 minuter så det blir ett ganska snabbt inlägg idag med. Har spenderat morgonen (förutom när jag åt frukost och var ute med mongo) med att läsa ikapp allt jag missat i alla andras bloggar. Jag hade 31 olästa inlägg. *suck* Jag hatar när det blir så! Men å andra sidan så får jag väl skylla mig själv när jag inte går in oftare?

Nej nu måste jag bege mig bort mot handfatet och borsta tänderna innan det är dax att brumma iväg till jobbet.

På tal om det... Hugo kom igår fram till mig och sa "Mamma.. Bilen, tut tut." Och jag härmade: "Säger bilen tut tut?" Han tittar på mig å säger "Mammaa... åka bilen. Tut tut!" Haha sötnos. När jag svarade att han får gå och hämta bilen då (tänkte på bobbycaren) Så gick han några steg och sa "skor. Jacka. Bilen tut tut!" Haha. Men det blev inget åkandes i bilen för min lilla skatt igår i alla fall. :P

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nej jag ska inte jobba i sommar, jag har inte fått nåt sommarjobb. Så vi kommer leva på Jörgens lön i sommar. Ses jätte gärna nån dag =)



Jag vet att mina betyg i alla distanskurser redan. Du får kolla din mail, där fick jag svar på vad jag fått i betyg :)



Kram

2010-06-02 @ 08:01:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0