Vilken bra dag!

2010-06-11 @ 13:34:13<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
IDag känns det som om det kommer att bli en bra dag! Anna Lena ville ha Hugo så Stefan körde dit honom innan han började i morse. Vilket betyder att jag fick sovmorgon. Jag dömde en helt underbar dröm och det gör ju verkligen hela morgonen. ;) Haha. Och sedan så var jag inte tvungen att gå upp förän 12! Då vaknade Mongo och tyckte att det var dax att gå ut så då fick man ju göra det. Jag har sedan tagit det väldigt lugnt. Jag har tagit en go dusch och en mumsig frukost. Ska snart göra mig iordning för dagen. Stefan kommer hem om en halvtimme typ. Då ska vi åka till grästorp och fira Stefans kusiner som har avslutning idag. Och även Stefans moster som tog studenten förra veckan. Men eftersom de inte orkade ha två kalas så slog de ihop de båda till idag. Vilket var ganska skönt för jag hade redan en student att gå på förra veckan.

(Nästa år kommer att bli jobbigt, när både min lillebror och Stefans lillasyster tar studenten. Sedan tar ju även min bonusbror studenten, har jag för mig... Om han inte gått om ett år eller så. Men men, det är ju ett helt år kvar tills det problemet. =) )

Nui blir det till att föna håret lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0