Vilken dag!

2010-06-02 @ 18:37:41<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
*Phu*! Dagen idag blev inte alls som jag planerat kan jag helt ärligt erkänna. Men den blev ganska ok ändå. Jag har i 4 timmar stått och gjort kåldolmar som inte ens blev så där jättegoda. De var ju goda.. Men inget spec. Inte 4 timmar-hungrigt-slit-goda liksom. I alla fall så är de nu i min mage och snart ska Hugo krypa till kojjs eftersom klockan börjar dra iväg för oss.

I morse vaknade jag av att min lilla älskling låg inne i sitt rum och ropade på mig. Han ropade "Mamma... oj! Den.. Mamma. Komma.... Den! Mamma! Oj..." osv osv. Ett leende bredde ut sig på mina läppar och jag tänkte för mig själv "Vad roligt att han har börjat prata så mycket ändå. Han är ju jätteduktig min lilla älskling!" <3 För er som inte förstod så hade han tappat nappen på golvet så han inte nådde den.

Nathalie, vi skulle väl ses idag? Eftersom du inte vart inne på msn, eller jag inte har fått ditt telefonnummer igen.. Så låg Bollen hos dig. Man kan väl säga som så... du behöll den.



Kommentarer
Postat av: nalle333

Men guuuud.. Det hade jag totalt glömt.. FÖRLÅÅÅT! Urs så jag skäms nu.. :'(

2010-06-02 @ 19:54:38
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0