Virus

2010-06-08 @ 10:34:58<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag tror att jag har åkt på ett virus. Fan va segt. Jag har ont i halsen och jag är lite snorig. Jag är hur trött som hellst. Eller ja... Det är en konstig trötthet liksom. Jag är inte trött men mina muskler är det. Så fort jag går en längre bit eller anstränger mig lite så skriker mina muskler att jag måste sluta för att de inte orkar. Trappan upp hit är pest! Jag vet att den inte är så lång eller jobbig men då kanske ni kan förstå hur trötta mina muskler är när jag är helt slut efter vägen upp till andra våningen.  

Idag ska jag jobba ändå. Jag har kännt så här i två-tre dagar nu och min erfarenhet säger att det är värst på morgonen. Eftermiddagarna och kvällarna brukar vara ganska ok. Och det är ju det jag ska jobba idag. Jag är på jobbet mellan 15 och 22.30 Jävla dum tid... Haha men i alla fall så får jag ju mer OB. ;) Det tackar man ju aldrig nej till. 

Alltså jag håller på att bli knäpp! Jag sitter vid bordet i rummet och det är NÅGONTING som luktar äckligt! Men jag har luktat på allt här för att komma fram till VAD det är som luktar så. Men utan framgång. INGENTING luktar men ändå känner jag lukten när jag sitter vid datorn?! Har jag fått skit i näsan eller vad är det frågan om? *suck*

Kommentarer
Postat av: M

[näsvis överlägsen min å vet-allt-attityd] Du har näsan för nära munnen.. :P (Det sa alltid min snälla pappa till mig förr.. :S)

2010-06-08 @ 22:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0