Wonderful!

2010-06-20 @ 17:03:17<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag försökte verkligen äta min frukost idag. Men det gick inte alls. Stefan räckte mig en halv smörgås och jag rynkade på näsan. "Kan jag inte ens få en hel macka till frukost?" Men jag smörade å började äta. Eller ja. Stefan han äta hela frukosten och till och med Hugo han äta upp innan jag ens kommit halvvägs. *Suck* Det var som Stefan sa, "Det hade ju vart ganska onödigt att ge mig en hel smörgås. Tuggorna bara växte i munnen. Usch!

Till råga på allt så bråkade jag och Stefan efteråt och han stormade iväg med Hugo. Ganska skönt faktiskt. Det var just de vi tjafsade om. Jag tyckte att han kunde ta med sig Hugo men han ville inte. Jag tog det lugnt och försökte få min frukost att sjunka lite. Tog ett bad och gick ut med Mongo. Sedan var jag helt slut. Bara att gå å lägga sig. Jag tänkte jag skulle sova i en halvtimme eller något. Men råkade visst komma åt "ändra inställningar" på alarmet så jag sov i två timmar. Men de va skönt.

Stefan hade ännu inte kommit tillbaka och jag gick ut med Mongo igen. Då kände jag en väldig lust att göra mannagrynsgröt. Och så blev det. En portion gröt tack! Och det bästa av allt! Den gick ner! Åh lycka. Jag åt lite för fort dock och ett tag var jag lite rädd att den skulle komma upp igen men det gjorde den inte :D Så nu sitter jag här. Mätt i magen och väntar på att jag kanske ska få lite kraft tillbaka till min kropp. Så jag kan trötta ut den igen genom att ta tag i tvätten.

Underbara samtal:

S: Men va fan! Varför har du inte vikt in kläderna?
A: Jag vet inte om du har missat det, men jag har vart sjuk. Knappt orkat med mig själv och Hugo på dagarna...
S: Ja, vadådå? Nu hag jag ju inga kläder i min garderob ju! Allt ligger ju bara här i en hög.
A: Men helt ärligt Stefan, varför viker inte DU in den då? Du vet ju vart allt ska vara.
S: Nej. Det funkar inte så.
A: För att?
S: För att jag vill inte.

Vad ska man helt ärligt svara? "Nehe. Ok det är klart att du aldrig behöver göra någonting du vill älskling! Jag finns ju här för att göra allt det du inte vill göra åt dig." Or not.

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är systemutvecklare när han är klart, och det är att programera/koda den nya sudentportalen. :)

2010-06-20 @ 17:45:21
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha är du helt helt helt säker på att det inte är något annat än dålig mat??? ;)



Jo men visst har dom växt..Haha undra om Melvin växt lika mycket, hahaha! För det har iaf inte jag sett

2010-06-20 @ 19:56:27
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0