Bild?

2010-03-30 @ 15:55:24<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag borde väl lägga ut någon bild här nu igen. Det var ju ett bra tag sedan men jag har ingen S: Jag måste gå ut å knäppa några fina bilder men det känns som om jag aldrig hinner någonting. Nu ska jag sätta mig ner å försöka få någonting gjort med skolarbetet. Marie skrämde mig ju och berättade att om 2 månader ska allt vara klart! *Panik* Så det är väl bra om jag sätter igång. :D
På demens idag har det gått jättebra. JAg hade jätteroligt! Gud va söta dom är!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej men precis =) Det är en sådan grej också att om någon av föräldrarna vill det, ja då gör man det.

:D

2010-03-30 @ 16:01:23
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0