Bilder

2010-03-22 @ 13:45:01<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag var på dop i helgen. Det var min kusin som döptes. Så söt! Det var Torbjörn som döpte henne, han som döpte Hugo. Anders berättade att det var han som gifte dem också. Han är riktigt bra. Det är Stefan och Theres konfirmationspräst. Störtskön snubbe. Ingen sån tråkig prälle som bara babblar. =) Det får bli han till nästa unge med tror jag ;)





Hugo var rastlös till tusen men han var riktigt faschinerad av psalmerna. Och hos Veroniga var han lugn - en stund ;)



Köpte från Ellos ett tvåpack linnen till Hugo. Jag fick det här turcosa och ett vitt för 99:- Jag tycker att de va billigt :D Jag kan jämföra dem med linnena från H&M som jag älskar. De sitter jättbra! Linnena från Ellos var lite större på bredden, men så är ju Hugo ganska smal med. Men jag tycker fortfarande att de va ett jättekap! Jag rekomenderar dem verkligen! (Kika här) :D
(Jag vet att de är "till tjejer" men det syns inte. Det är bara ett helt vanligt linne i olika färger.)
(Kunde inte lägga in en länk på linnet ifrån HM, :( Men kolla detta inlägget, där finns en bild på det mörkblå)

Kommentarer
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Den prästen vigde min kusin nu i helgen. Får hålla med dig om att han var toppen : )

Hade det inte varit för att vi skall/vill ha Pontus dop i stadskyrkan hade jag valt att ha det där bara för att få den prästen : D



(duktig jag varit på att kommentera nu ; P)

2010-03-22 @ 14:06:31
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Linda

åh han är asbra ! om vi ska döpa lukas hade jag med viljat haft honom, men det går ju inte =(

2010-03-22 @ 14:22:36
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Liza, Love och Moas mamma

Torbjörn ska byta kyrka. Bara så du vet ;) Men han är verkligen jätte bra! :)

2010-04-08 @ 14:08:17
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0