Dagis

2010-03-02 @ 23:54:59<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Dagis är öppet imgn. Hugo ska dit. Jag ska vila. Jag mår inte så bra än jag förstår inte vilken otroligt långdragen förkyldning detta är. SEeegt. Men men. Imgn ska jag vila och plugga. Så ska Stefan lämna och hämta Hugo från dagis. Han måste också be om tidändringslappar för nu när hna går hemma igen så får ju Hugo bara vara på dagis 15h/v igen. Det blir skönt för Hugo. Faktiskt. Speciellt på fredagar. Men jag tror att vi ska göra så som vi gjorde innan, att han går tre dagar á 5 timmar istället för att skynda dit och hem hela tiden.

Anw nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja dessa miner alltså! Men Ibland känner man sig så totaldum..



Ja men det hade varit riktigt trevligt med en träff..Tror inte jag har så mycket för mig nästa vecka. Men jag vet mer imorgon efter introt på vc. Vet ju inte riktigt när praktiken börjar =)

Kram och god natt..Sov gott!

2010-03-03 @ 00:17:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0