Feber

2010-03-01 @ 19:29:22<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Hugo har fortfarande feber. Den vill inte ge med sig och ligger på ca 40 grader. Jobbigt. Han sover nästan hela dagarna och sover väldigt oroligt på nätterna. Minsta lilla väcker honom och ibland vaknar han bara av sig själv. Han skriker i panik som om han drömt en mardröm och han är otröstbar ett bra tag. Det kvittar vad man gör så slutar han inte gråta. Stackars liten.

Idag stekte jag pannkakor. Det var mumma minsann! Snart ska jag ta mig en kall pannkaka (som blev kvar efter middagen) med smör och socker å kika på Outsiders. Det ni! Nu är ni allt avundsjuka va? :P

Måste bara tillägga att jag är jävligt bra! Så det så! Och det är du med! Sträck på dig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det måste verkligen vara en långdragen förkylning som går just nu. Känns ju som att alla barn jag känner har eller är sjuka väldigt länge. Melvin hade nog 40 graders feber 1 vecka men nu äntligen har den försvunnit =) Nu är det bara hostan , gnäller och snoret kvar :)



Hoppas han kryar på sig snart, stackarn!!

2010-03-01 @ 21:52:26
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0