Jag har inte tid...

2010-03-04 @ 15:30:08<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har inte tid med det här. Det är väldigt ansträngande att få ihop tiderna när man har så mycket att göra hela tiden. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag fast Stefan städade igår. Badrummet går knappt att öppna längre eftersom det är en tvättlavin där inne som vill ta sig ut. Pillar man på diskbänken kan det resultera i att man måste dammsuga och plocka en massa porslingsskärvor he vilt i köket sedan.

Anw. Jag har börjat sticka en bolero till Nova, och så kände jag ett sånt sug efter att sy igår kväll. Så idag ska jag nu plocka fram lite tyger och kanske symaskinen också ;)

Mormor kommer hit i eftermiddag och jag har ju lovat att sy en tröja till henne. Kanske äntligen kan få lite mått på min lilla mormor så jag kan börja på tröjan då. =)

Det är mina planer, vad är era?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0