Jobba Jobba

2010-03-29 @ 20:37:32<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
I morgon ska Hugo vara på dagis ganska länge ändå. Jag jobbar ju 7 - 4 och Stefan med... Blev inringd till imgn också och han har även också fått sommarjobb. Det är skönt. Nu har Stefan än en gånn tre jobb på G eftersom måltidslösningar vill ha tillbaka honom och ge honom en tjänst. Men Stefan gick vidare i intervjuerna med ByggMax och har enligt intervjuaren nu 75-80% chans att få jobbet. Se där ;) Plus taxi som vi väntar på. Men det är ju inte första gången Stefan stått emellan flera jobb utan att få någonting så jag hoppas inte för mycket fast jag hoppas! :D

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp! Jag jobbar ju i stort sett varje dag, så ska jag hinna med att plugga och leva. JAg vill ju vara med mina vänner och min familj faktiskt hellre än att sitta här å plinta ner några illa formulerade och felstavade meningar. :D Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja precis =) Jag skulle kunna tänka mej att döpa egentligen med, fint och man är ju uppväxt med att man ska döpa sina barn, men om Lukas vill döpa sig i framtiden finns de ju inget som hindrar honom.

Men visst känner jag ju att lite dopbilder är mkt finare att sätta i albumet än namnfest. Men jag vet inte, jag velar fram och tebax nonstop all the time ! ;)

2010-03-29 @ 21:08:23
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

De låter ju lovande för Stefan i alla fall. Man kan ju bara hålla tummaran om att de skall bli fast hos någon.

Nä, inte de lättaste. Man kan ju bara bäva inför när killarna är 4 o 2, tjena vad man kommer att ha att göra [pust], men man kommer nog vänja sig längs vägen.

Idag fick jag hjälp med våttrokning dessutom ; )

2010-03-30 @ 15:08:51
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0