Pluggar

2010-03-17 @ 14:41:28<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Ser ni vad jag pluggar :D Haha. Nej men jag har tagit en liten paus nu bara. Jag ska alldeles strax sätta mig vid vård och omsorgsboken igen och se om jag kommer igenom resten av kapitlet. Det tror jag nog, det är ju bara typ 4 sidor kvar :D Sedan ska jag sätta mig här vid datorn igen och börja på uppgiften.

Praktiken går bra för de som undrar. Jag trovs väldigt bra ihop med min handledare och hon har tom dragit in mig till schefen för att påpeka för honom (läs: tvinga honom) att anställa mig som sommarvikarie i sommar. Hon tyckte att jag var så duktig så det skulle gå så bra så. Detta hände i måndags på lunchrasten. Då jag jobbat i ca 5h. Så var det med det. Hemvården är väldigt intressant men man får se väldigt mycket som man inte alltid vill. Fy fan va vissa hem ser ut alltså! GUD! Det får en att uppskatta sitt eget hem mer. Den lilla skiten som pryder våra hörn är ingenting jämfört med mycket annat!..

Nej nu blire ett glas saft och plugg . =)

Kommentarer
Postat av: Sosso

sv: tycker att du oxå har en väldigt fin blogg och son oxå btw



Mmm plugga..ja det borde jag ocå göra...men jag tänker alltid. Jag tar det senare :P fan jag borde ocå ta saft och hämta mina böcker och plugga :P

2010-03-17 @ 14:53:13
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Linda

haha ja de vet jag :) men när jag lägger honom på mage i gymmet så somnar han :) skrev ju att när han ligger så på min mage så tränar han den hellre :D

2010-03-17 @ 16:03:19
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0