Tyg

2010-03-10 @ 22:30:44<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag rensade lite i mitt tygskåp. Jag har kommit fram till att jag nog inte bör köpa fler tyger innan jag gjort någonting av det som jag har. Vad tror ni? =)



Jag tryckte två örngott i gymnasiet. Jag har ännu inte sytt till dem så än så länge är det bara två tygstycken med text. Men jag älskar dem. De är tillägnade min pappa. Älskar dig pappa



Jag har ett tyg. Det är ganska stort mönster på det men jag älskar det. Jag tycker att det är SÅ fint! Men jag vet inte vad jag ska göra av det. Någon som har något förslag? Alla förslag tackas varmt för! ;)


Kommentarer
Postat av: M

Jag tror det skulle bli en fin kjol.. :)

2010-03-11 @ 07:43:42
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Om de finns tillrekligt med tyg, så en halterneck klänning : )

2010-03-11 @ 09:14:46
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0