Bakfylla?

2010-05-02 @ 13:04:18<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
JAg förstår inte. Hur kommer det sig att varje gång stefan går ut ensam, så är det jag som mår dåligt dagen efter. *Suck* Så orättvist! Stefan blir alltid bakis när vi dricker tillsammans, men så snart han går ut själv, så mår han bra och jag dåligt dagen efter. Konstigt.

Vaknade idag med världens mensvärk. Trodde allvarligt att någonting var helt galet där inne. Satte på Teletubbies och slängde mig på soffan efter att ha knarkat ibumetin. Fick lite dåligt samvete sedan när Hugo kom och drog i mig då filmen hade tagit slut. Jag råkade somna. Attans. Men Hugo har bara suttit snällt och sett på TV medans mamma legat brevid och snarkat. 

Camilla med barnen kom över en snabbis innan det var dags för vila. Nu sover min lilla plutt och jag ska sätta mig och se på Vampire Diaries. Missade det i trorsdags. :D

I em blir det en date med världens underbaraste Marita <3
Efterlängtat! :)

Kommentarer
Postat av: M

Haha, du TROR iaf att han satt stilla å tittade på TVn, men du VET inte.. [haha, been there, done that liksom..] :P



Längtar efter er oxå! Men du svarar inte på mitt sms..??



Hörs snart! *kraaaam*

2010-05-02 @ 16:01:17
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0