Gårdagen

2010-05-21 @ 08:36:35<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Igår hade jag och Hugo en mysdag här hemma efter dagis. Jag kom cyklande till dagis med Mongo springandes vid min sida och hämtade min lilla kille. Hugo blev jättearg för att han inte fick hålla i Mongo, men jag kände att det var dumt när vi cyklade. Så då fick han gråta och skrika "hålla" en stund tills det gick över. Sedan när vi kom hem så fick Hugo smaka på drickyoghurt. Det var nom nom nom. =) Och Mongo var som en riktig man och klagade så över att han var så trött. ;)  Kom och la sig på mig hela tiden och flåsade mig i ansiktet för att riktigt poängtera hur trött han var och hur synd det var om honom. XD
Stefan kom hem lagom till middagen och Hugo badade medan jag gick iväg med Camilla, Nova och Lex för att sällskapa medan de åt pizza. När jag kom hem gjorde vi oss iordning för att åka till farmor. Men vi åkte alldeles för tidigt och fick vänta en timme innan hon kom hem. Men vi var duktiga och cyklade hela vägen. Och Mongo sprang. :D (Men han åkte i cykelkorgen på hemvägen för då var han så trött!) Anna Lena bjöd på pizza och sedan var det klippningsdax. Stefan ville frissa upp sig lite eftersom det idag är invigning på ByggMax. Man får ju vara lite snygg då. Så jag passade på att klippa Hugo. Stefan som satt brevid sa hela tiden "ta lite mer" så det blev ganska kort på honom, men det är väl bara skönt nu när det börjar bli varmt. Men jag vet inte om jag tycker att han passar så bra i det. Men det är ju säkert bara för att jag är van med honom i längre hår. ^^
Det var allt. Idag ska vi på invigning om en halvtimme, äta tårta och så. :D Sedan ska Hugo till dagis och jag ska till skolan och redovisa mitt arbete i Psykologin. Hoppas de går bra. Ikväll ska jag umgås med Erika och vi ska, om det inte regnar, gå på en promenad och äta glass. :D Toppen. =)


Se vad det är synd om Mongo. ;)


"FÖRE"
Hugo dricker drickyoghurt


"EFTER"
Hugo är jättelik Stefans kusin Mattias på den här bilden tycker jag!




Vad tycker ni andra? Blev de bra?


Denna tog jag i morse. Tycker att den blev supercharmig.
Det som händer på bilden är att Hugo ser att han ska bli fotograferad, så han tar ut nappen ur munnen och lägger till med ett jättestort (fake)leende. =) Men kan blev bländad av blixten och därför blundar han lite också. 
Hehe. Mammas älskling! ♥


Kommentarer
Postat av: nalle333

Sikken skillnad :)

Jätte söt, som vanligt ;)

2010-05-21 @ 09:31:25
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Blev ju jätte bra : )

2010-05-21 @ 12:58:55
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad stor han ser ut när ni klippt han..;)



Jättesöt............

2010-05-21 @ 13:09:00
Postat av: M

Jättefint.! :) Men jag tycker han är lik Gunde Svan.. (Bra? Dåligt?) Iaf på de bilderna.. Haha.. MiniGunde får vi börja kalla honom nu.. ;P

2010-05-21 @ 21:44:40
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0