Gud va jobbigt!

2010-05-16 @ 20:04:50<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag har aldrig känt så här tidigare. Shit va jobbigt! Jag fattar inte att folk står ut :P Hehe. Men i alla fall så har jag kollat på de sista avsnittet av Vampire Diaries och jag vill se på nästa... NU! Haha men det kommer tydligen inte ut förän i september enligt Jonas. *Suck* Hoppas han har fel... Jag trodde verkligen på det och nu undrar jag hur det kommer gå för honom. Kommer han att säga någonting eller kommer hon? Kommer hon att bli arg, eller kommer han att dö? Hmm... Nej jag måste nog vänta tills nästa säsong. :P Puss

Kommentarer
Postat av: nalle333

Antagligen ifrån "Timmy Lamm" (bolibompa). Annars vet jag icke.. hahah

Knasiga kan de små liven vara ibland men ACK så UNDERBAR! <3

2010-05-17 @ 14:38:21
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0