Jobba

2010-05-09 @ 11:38:25<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag ska jag jobba. Gick upp tjugo i åtta för då vaknade Hugo. Har suttit och myst, lekt och sett på lite Teletubbies/Vampire Diaries. Det har vart en helt ok morgon. Hade vart en jättebra morgon om skitungen bara inte hade vart så förbannat tvär och vägrat äta sin frukost. Men skulle absolut ha en j*vla glass. Vi hade en viljekamp här hemma och jag måste faktiskt erkänna att denna gången la jag mig inte. Haha. Jag brukar låta honom få glass och sånt när han vill. Men denna gången tyckte jag att jag vill sätta ner foten. Äter man inte mat, kan man inte räkna med att man ska få en massa gott heller. Nu får det vara nog. Annars skiter han ju bara i maten och ska ha en massa skitsaker. Nej nu får det vara nog med det.

Jag ska ta bussen kvart över tolv. Känns lagom roligt när jag börjar två. Sedan slutar jag nio idag, men bussen går inte hem förän tio. Sedan är jag ju inte hemma förän tjugo över elva. Det känns jobbigt. Jag är alltså hemma ca två och en halv timma efter att jag slutar. *Suck* Men vad ska jag göra. Kanske skickar ett sms till en av historens underbaraste kusiner och flirtar lite. Men vi får se hur det går. Nu ska jag i alla fall borsta tänderna så jag kommer iväg till bussen i tid.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0