Kalas

2010-05-29 @ 15:16:39<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Snart är det dax för kalas. Min älskling bestämde sig för att vakna kl 7 idag så vi har suttit och tittat på tv hela morgonen. Det har vart lugnt och skönt och jag har kunnat göra färdigt Novas present som jag (naturligtvis) var ute i sista stund med. Men nu är den klar och alla presenter är inslagna och lagda i en påse så jag inte ska glömma dom. =)

Sedan var det dax för Hugo och vila och jag gjord mig iordning i lugn och ro. Det har vart en bra förmiddag. Men nu har jag börjat bli lite otålig och rastlös. Jag vill gå bort nu men kalaset börjar inte än. (Bara för det så kommer jag garanterat att komma dit sist för att jag tappar bort tiden istället) Kl 3 var allt färdigt och Hugo hade ätit mat. Nu sitter han i badet för att fördriva tiden lite. Men nu är ju iofs klockan kvart över så jag ska snart ta och börja tvätta honom och ta upp killen för att göra honom iordning till att knalla över.

Dagen kommer inte att sluta med det heller. Jag ska ju nu vara på ett förhoppningsvis jätteroligt kalas, och sedan ikväll så ska jag och Marita, barnlediga, titta på Euro Vision Song Contest. Haha det kommer väl bli som vanligt att vi inte ser någonting, men vi har förbaskat roligt i alla fall! Och det är det som är själva grejjen tycker jag. För övrigt så har vi inte missat en enda delfinal eller final på varken ESC eller Melodifestivalen. Så då kan vi ju inte skita i den allra sista finalen heller! =)

Hoppas ni andra har en lika bra Fredag som jag haft/kommer ha.

Rättelse: Lördag, inte fredag ;)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Fredag? Du mena la lördag?

Lördag är det idag, söta du :P

2010-05-29 @ 20:31:00
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Marita

Haha, du är lite dagvill du.. Eller har du skrivit inlägget i förväg..?? ;P



Tack för att ni kom! Det var ett lyckat kalas, även om Nova ville vänta med paketen från er.. :P Undrar vad det var med det pappret som hon inte gillade? Lär vi aldrig få veta..



Hoppas du har haft en bra söndag! Puss å kram!

2010-05-30 @ 22:43:17
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0