Måndag igen

2010-05-24 @ 09:31:46<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag är det ytterligare en måndag som läggs till i hela den långa raden av dagar man upplevt. Men idag ska jag vara nyttig och plugga. Jag ska göra klart  allt som är kvar. (Vilket iofs bra är en halv uppg) Deadline imgn så då måste allt vara inlämnat. Sedan ska jag ta den tiden som blir över till att städa lite här hemma tänkte jag. Det är inte så farligt men det är ju då man ska göra ett litet röjjande för att det inte ska bli för mycket liksom. =) Hehe. Hoppas ni andra har haft en bra natt. Jag sov som en kratta!

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

I Medicin ska inte allt vara inne imorn, det är bara etiken och MSK.

2010-05-24 @ 11:25:46
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0