Pic's

2010-05-08 @ 18:15:16<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag har inte vart ute än. Stefan gick ut med Hugo och då missade jag att fråga om han kunde ta med sig kameran. Men jag har fått några kort här hemma, innan de gick ut. Och det får ni nöja er med. Förhoppningsvis får jag även lite kort ikväll, när våra gäster anländer men det får vi se hur det blir. Jag har en tendens att glömma ta kort när det kommer folk :P



Se så ledsen han är... :P
(Han låtsasgråter för att jag var så elak som inte lät honom hoppa ner över ryggstödet på soffan)




Hugo försöker härma mig när jag gör en rolig min åt honom, Visst går de bra ;)


Min skatt ♥


Hugo ska dribbla med bollen så som pappa gjorde.


Åh så duktig han är =)


Men det gick inte så bra, så han blev arg och sparkade på bollen istället ;)

Det var allt för mig, Hoppas ni tyckte att de va lika sött som jag tyckte ♥

Kommentarer
Postat av: Marita

Hugobus är alltid söt! :) <3



Nova pratade om Hugo idag.. Hon ville ha en glass, å när jag räckte fram två olika för att hon skulle få välja, så tog hon båda å sprang ut i soffan å sa att Hugo skulle ha den andra glassen, å att han skulle sitta där bredvid henne i soffan. :) När han inte gjorde det började hon leta efter honom.. Gick runt å ropade å ropade å letade.. Å tittade ut genom fönstret, men ingen Hugo.. Så då fick vi lägga in glassen, å säga att han får den en annan dag.. Då ställde hon sig på pallen vid fönstret å ropade: -Huuugo! Kom ät glass med Nova! Imorgon! :) Hon saknade nog honom lite idag..

2010-05-08 @ 21:54:15
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0