Pinsamheter

2010-05-04 @ 12:52:57<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Jag och Marita tog en sväng till stan idag. Det blev min allra första fika på Espresso house på Oden. Den var helt ok. Vi möttes av en väldigt (kanske lite för..) trevlig tjej bakom disken. Vi beställde var sin stor mugg och gick ock satte oss. När jag druckit upp halva min enorma kopp med varm choklad; lyckades jag självklart välta koppen och spilla ut all choklad på golvet. Pinsamt. Men jag tröstade mig med att det fanns lite kvar i muggen i alla fall. Tjejen bakom disken kom rusande fram och torkade upp. Hon frågade om jag ville ha lite mer choklad när jag spillt ut så mycket. "Jaa...." tyckte jag och väntade mig kanske max en halv kopp till. Men tillbaka kommer tjejen med en helt ny, full, stor kopp varm choklad till mig. Så jag måste säga, att efter att ha smällt i mig ca 1½ liter (!!) varm choklad och en kladdkaka till det... Är jag ganska inte sugen på choklad. :D
Men det var en jätterolig förmiddag, som alltid med Marita ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lägge upp en bildd ikväll, fick inte tvättat den förens idag ;D så nu e den på tork :D

Men jag måste ut till ÖB och fixa kuvet, ica är ju cpiga ! Men jag har skrivit på din fb så jag tror inte jag behöver ta om de här.haha

2010-05-04 @ 13:26:20
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Jaaa. Jag har ju fått höra det! =( Sånt e ju så trist. De hade ju kunnat skippa vingarna esom de ändå nästan bara ligger i den åldern. =/



Jag köpte en dinosauriepyjamas därifrån också med som ryggradsfjäll på ryggen eller vad man nu ska kalla det? haha. Det var också ett veck på insidan som inte alls såg skönt ut. ska försöka fästa det iaf.



Vilken mysig bakgrund du har!

2010-05-04 @ 14:32:53
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Annalena

Så sant så sant! Du är pinsam!

Vad gör du på fredag, kan du hjälpa mej färga mitt hår då?

2010-05-04 @ 15:24:08
Postat av: Linda

Ja jag tycker med den är fin :) Dock känner jag mej inte fin i den så där är bara dumt att den ska hänga å bara se fin ut :) fick ett paket från eleven idag som kläderna får plats i :D så jag kan skicka de imorgon efter skolan. :)

Puss <3

2010-05-04 @ 22:22:48
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0