Redy to go

2010-05-17 @ 15:38:35<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Maten är klar. Det blev en gratäng och den väntar bara på att få hoppa in i ugnen. Det får den inte förän jag har kommit hem igen. Jag ska snart ta mig en promenad till dagis och hämta min skrutt. Sedan ska vi gå hem och hämta Mongo och gå ut på en liten promenad i skogen. Förra gången orkade hugo gå hela vägen, men när han såg våran gård igen så typ påmindes han om hur långt han hade gått så då fick jag bära honom ifrån busskuren här utanför, (För er som vet ;) )

Jag hatar sån här tid... När man bara sitter och väntar på att tiden ska gå. Det är en kvart kvar innan jag ska gå och jag känner att jag inte kan börja med någonting eftersom då kommer jag ändå få sluta mitt i... Så det är lika bra att bara skita i allt. XD Nej inte så men... Ni vet nog vad jag menar. Det känns så meningslöst alltihop. 

Men jag tänkte visa er en så fin bild jag fick på Hugo härom kvällen när vi va ute på street race. ^^


Eller hur... *Suck* 
Han är för snabber min pojk :P



Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, vet faktiskt inte varför, eller jo de gör jag ju..dom bilderna framifån eller vd man säger i ansiktet gillar jag inte pgr av att mitt hår är så fruktansvärt fult just nu ;p haha.. så fort jag klippt till det så ! :D



Hehe okej :D artikeln handlade om människior som inte hade barn men gärna klagade på hur de som hade barn uppfostrade och påpekade saker man gjorde fel ;D

2010-05-17 @ 15:43:52
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0