Rena Grekiskan

2010-05-24 @ 11:12:57<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det känns som att jag läser en bok på grekiska. Fan va jobbigt. Jag fattar verkligen ingenting av det jag läser. Så jag känner att jag kommer inte klara av att göra uppgiften som jag brukar, så jag får ta mening för mening och formulera om den. Det kommer säkert att sluta med att jag har skrivit två hundra sidor i en uppgift, men vad ska jag göra när jag inte fattar vad det står? Jag har ju inte heller någon aning om jag kan ta bort något stycke eftersom jag inte fattar relevansen mellan styckena  Nej det här va fan jobbigt. Och tråkigt! Som fan! Men jag tror att jag behöver en liten paus. En dusch å en promenad med Mongo får nog mina tankar på rätt spår igen hoppas jag. *suck*


Jag rekommenderar inte den här boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0