Tacoskväll

2010-05-13 @ 14:47:09<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Igår hade vi en jättetrevlig dag. Hugo var hemma ifrån dagis. Jag och Hugo gick hem till Gittan vid 11 typ. Så var vi där och pratade med henne och Hugo lekte lite så klart fram tills att Jörgen och Stefan kom dit vid 1. Sen packade vi ihop allt och Hugo åkte med Jörgen och Gittan (Det är Stefans mormor och morfar för de som inte vet :P) till stugan. Fick reda på att älsklingen ska vara där ute tills på lördag! *Gulp* Kommer jag verkligen att överleva typ en halv vecka utan min lille skrutt? Men jag ska faktiskt ta tillfället i akt och njuta. Jag har ju faktiskt lite att göra också. Jag ska passa på att försöka få så mycket gjort som möjligt i skolan och bara rå om mig själv. Naturligvis blir det en del städning också. :P

Efter att Hugo åkt iväg till stugan åkte vi hem och bara mös. Vi kollade på en film tillsammans och hade det allmänt mysigt. Sedan bar det av till affären och handla lite ingredienser till cheesecaken som vi senare tog med oss till Camilla och Jonas. Klockan åtta bar det av dit bort och de bjöd på tacos. *Mums* Vi kollade på de två sista avsnitten på solsidan och sedan spelade vi Taboo. Men det spelade vi inte riktigt klart för vi fastnade på de sista rutorna och kom ingenstans. Vi hade ju några cider/öl i oss, kan ju ha förklarat den något försämrade hjärnverksamheten. :P Men killarna van, eller ja, de stog ett steg framför oss tjejer när vi la ihop spelet. Sedan lyssnade vi på musik och pratade tills klockan var halv tre. =) Blidde lite sent igår med andra ord.

Men det var en underbar kväll och det är alltid så roligt å träffa dem. :D Det gör vi gärna om! 

Idag ska jag bara ta det väldigt lugnt. Ikväll ska jag träffa Camilla och gå på en långpromenad med Mongo. Det känns som om jag behöver röra på döfläsket lite XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0