3½ timme senare...

2010-11-18 @ 14:43:36<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja, Nu är det tre och en halv timme sen jag skrev det förra inlägget. Vad har jag hunnit med? Massor! Jag har tagit ner tvätt, slängt in en maskin, satt en bulldeg på jäsning, plockat ur och i diskmaskinen, plockat upp här hemma, badat och ätit en snabb lunch. Och naturligtvis har jag läst ut en bok.  Känns bra. Klockan är kvart i tre och jag ska springa ut med Mongo en snabbis innan jag går bort och hämtar Hugo på dagis. Men än så länge så har jag hunnit med allt som jag planerat in för dagen. (Förutom att baka ut bullarna då men det är ju på gång.) Så allt som händer här efter är bara på plus. Och jag som trodde att idag skulle bli en jobbigt lång dag. Pyttsan. =) 

Nej nu springer jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0