♥ 6 - Om det här vore min sista dag

2010-11-27 @ 13:07:55<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag vet inte riktigt vad som är tanken med rubriken om jag ska vara helt ärlig. Men om det här var min sista dag och jag hade vetat om det hade jag känt mig ganska snopen. Berövad på livet liksom. Jag hade nog känt att allt jag gjort det senaste har varit fruktansvärt meningslöst. Varför ska man kämpa med att inreda en barnkammare om man ändå ska dö innan ungen föds? Och varför ska man köpa med studier om man inte ens kommer avsluta första terminen?

Men jag hade nog ringt upp de närmaste och sagt lite kort hur mycket de betyder för mig. Jag hade nog skrivit ett par rader i bloggen om de personer som jag inte ringt upp men som ändå betyder en del. Sedan hade jag tagit med Stefan och införskaffat en dundermåltid som förhoppningsvis är jättegod. Och på vägen hem naturligtvis skulle vi ha hämtat upp lilleman. Jag hade nog bara velat vara med min familj. Min underbara lilla familj som jag älskar över allt annat på jorden! 

Hur hade du känt? Vad hade du gjort? Om det här var din sista dag på jorden?

Kommentarer
Postat av: Linda

Om jag fick reda kl 6 imorgon bittie att det var min sista dag och nästa dag skulle jag inte vakna upp så hade jag nog bara varit hemma med min familj, ring till alla, sedan hade jag nog fattat på riktigt hur kort livet är och att allt skitsnack och sånt man hetsar upp sig för tog en sådan stor onödig tid av sitt liv. Sedan hade jag nog också sagt åt Alexander att han inte skulle leva sitt liv ensam utan att hitta en bra tjej som också kan uppfostra Lukas med bra värderingar o få en bra "mammafigur" och att han inte skulle känna sig skyldig för att bli kär o lycklig igen :)

2010-11-27 @ 18:17:55
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0