♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

2010-11-23 @ 00:18:17<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Amelie Eva Paulina Karlsson Qvist 24 Augusti 1988

Presentera mig själv alltså. Vad ska man skriva då? Jag Har bott i Vänersborg, Upphärad, Frändefors, Vänersborg igen, Trollhättan, Tidaholm, Velanda och nu slutligen är jag tillbaka i Sylte (Trollhättan). Jag har under årens lopp och under mina flytter träffat otroligt många människor eftersom jag är en så social människa som jag är. Alla kontakter har verkligen inte vart positiva, men så är det väl för alla. ;)

Min pappa dog helt oväntat en natt i maj 2002. Vi hittade honom i sovrummet och var helt oberedda. Jag var då fjorton och hade en tuff tid framför mig. Men what doesnt kill you makes you stronger. Jag är evigt tacksam till mitt otroliga stöd, Anne. Älskar dig gumman!

Jag träffade min kärlek Stefan Per Jörgen Östergård under sommaren 2005. Det har vart jag och han sedan den 12 Oktober 2005 vilket betyder att vi har vart tillsammans i strax över fem år. (Gud va tiden går!) Vi förlovade oss den 6 Juni 2007 på min student vilket också var dagen då vi bestämde oss för att skaffa barn.

Vårt lilla 'frö' ville dock inte gro riktigt då utan vi fick vänta tills nyårsafton. :P Vid den tiden hade vi redan utökat vår familj på egen hand i form av en så liten pälsboll att han fick plats i en öppen hand. Lilla Mongo föddes den 20 Oktober 2007 och flyttade hem till oss i början på December.

Hugo William Qvist Östergård föddes den 23 September 2008 och mitt liv var helt underbart. Jag började gå på öppna förskolan och träffade många fina vänner där som jag tyvärr inte har jättekontakt med idag. Jag träffade även min otroligt underbara nuvarande granne som förgyller min vardag!

Den 5 Juni 2010 fick vi reda på att Hugo, som vi planerat, skulle bli storebror. Vi har vart på 3D ultraljud och fått reda på att det är en liten Rasmus i magen och han är beräknad till den 6 Februari 2011. Så om ca 10 veckor kommer vi att vara tvåbarnsföräldrar och jag ser otroligt ljust på min framtid.

Är det någonting ni undrar över så är det bara att fråga. =)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Får ni bara ha sex på högtider...:D

2010-11-23 @ 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0