Fars Dag

2010-11-14 @ 10:31:00<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag ska vi till graven och tända ett ljus för pappa. <3 Grattis på fars dag. 

Annars så ska vi åka hem till min mamma och lämna Hugo. Hon ska ha honom ett tag. Jag har ingen aning om hur länge, har försökt få ur henne någonting men hon tiger som muren. Eller ja, hon svarar i alla fall inte när jag smsar. XD Så min lilla älskling ska sova hos mormor idag. Dagis är stängt imgn nämligen och varken jag eller Stefan kan vara hemma. Så då ville mormor ha sitt enda barbar ett tag. :) Fine by me liksom.

Nu ska jag och Hugo laga frulle till ännu en underbar pappa. Nämligen Hugos. Grattis på fars dag älskling!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja gott ska det bli =) Lovar att njuta lite för dig med, hihi!!



Vi åker 23e så träffen hos dig hinns allt med =) Annars hade jag inte sagt att jag kommer, toker! Hihi

2010-11-14 @ 19:31:24
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0