Förtydligande

2010-11-30 @ 22:25:43<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag kände att jag måste förtydliga två punkter i gårdagens inlägg.

För det första så kände jag att det lät som om killen jag träffade på stan med Anne, var typ hennes kille eller hade någonting med Anne att göra. Så är inte fallet. Anne visste vem han var, men jag och killen.... kände varandra lite mer. Eller någonting liknande i alla fall. Men det viktiga jag vill få fram är att jag inte gjorde någonting med "Annes" kille. Så var det sagt.

För det andra så fick jag ett sms av Anne där hon förklarade att hon minsann aldrig rörde någon av mina killar. Det var inte heller henne jag pratade om. Det var inte Anne jag hittade i säng med min kille, det var en helt annan vän och en helt annan historia. 

Så var det sagt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0