Härligt Härligt!

2010-11-25 @ 10:54:13<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag tycker om snö. Jag gillar vädret. Men jag gillar inte när de inte har skottat/plogat. Jag tycker inte om att dra hugo i pulkan till dagis och vara tvungen att skotta av honom hela tiden. Det kan jag leva utan. Men annars så.

Nu ser jag att de plogar här utanför. Så jag ska alldeles strax gå ut med Mongo medan man fortfarande kommer fram. Sen ska jag åka till skolan.

Jag ska ringa FSK idag också och prata med dom ang min föräldrapenning. Hoppas att det löser sig. Jag har ju pratat med dom flera gånger men det verkar alltid uppstå något missförstånd på vägen. *Suck*

Kommentarer
Postat av: Linda

Men det ska väl ringa dig och medela vilken nivå du får för nästa barn eller annat? ;O

Eller det kanske är Hugo det handlar om =)

2010-11-25 @ 15:20:30
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0