Helvete!

2010-11-25 @ 19:30:19<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag har det inte vart roligt alltså. Jag åkte till skolan. Satt på en tja.. ganska ok lektion där vi skulle sjunga dansa och spela. Vi pratade röstvård och liknande. Sedan hade vi ingen lunch! Fastän jag var säker på att vi skulle haft det men jag hade bara kolat fel i schemat. Så jag fick springa till kiosken och jag köpte mig en muffins och en macka. Jag hann inte käka mackan så jag fick trycka i mig muffinsen och sedan ha en lektion om god kommunikation. 

På vägen hem så står jag och väntar på bussen i en timme innan den behagar att dyka upp. Härligt härligt. På bussen fick jag i alla fall lite tid på mig att trycka i mig den där mackan. Och snabbt som satan hem och ut med Mongo för att hämta Hugo en halvtimme för sent (jag hade ringt och pratat med dagis så de visste om att jag blev sen). Gah! Sånt gillar jag inte. När bussarna inte går som de ska. 

Nu är vi i alla fall hemma och jag ska försöka lägga Hugo om en liten stund. Stefan slutar nu och ska på hemvägen åka hem till sin mormor och morfar och visa lite i deras dator. Sedan köper han med sig pizza hem. Fan va gött! För jag är hungrig! Jag har ju bara ätit tre mackor och en muffins på hela dagen, och jag gick upp vid 8 i morse...

Kommentarer
Postat av: M

Såg när Tefajjs kom hem, men han hade ju inga kartonger med sig.. (?)

2010-11-25 @ 20:59:13
Postat av: Linda

Fan va gött med pizza, wonderful..mmm vill haaa

2010-11-25 @ 22:26:46
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0