Högtider

2010-11-23 @ 20:04:21<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Matilda kommenterade inlägget där jag berättade lite om mig, och svaret på hennes fråga om vi bara har sex på högtider är nej. :P Haha. Men jag tycker att det är lite roligt att man fattar det så. XD Haha det kanske hade vart något, ska nog föreslå det för Stefan. XD

Nej, det tog alltså bara så lång tid och nyårsaftonen var då "det hände" liksom. =) 

Ikväll ska jag springa över till min underbara granne och se på vampire sucks om den vill sammarbeta med hennes dvd. Det vet man ju aldrig så vi får sålla tummarna. =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

nej jag förstod det, de såg så roligt ut bara:)

2010-11-23 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0