Kalasdag

2010-11-20 @ 10:35:56<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har det vart en bra morgon än så länge. Haha. Jag gick som utlovat och la mig när Stefan kom hem igår, alltså vid 8 typ. Jag stenslockna med en gång typ och sov ända tills Hugo väckte mig vid halv tio idag. Gud va skönt! (Naturligtvis har jag vaknat några gånger inatt av antingen Rasmus eller kissenödighet men ändå, det händer ju varje natt så...) 

Men idag annars så ska jag och hugo städa här hemma, och gå ut och åka lite pulka i snön. Sedan när Stefan kommer hem ska vi åka till Ida och fira henne. Thats our plans for today, whats yours? =)

"Our friendship is like a prostitute, quite worn out but still quite fit."
- The Midnight Beast

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, verkligen jättedumt att det ska kosta så mkt!

Men det är klart om de är en privat som har de att hon/han vill tjäna pengar på att utbilda men det vore ju fanns statliga skolor med så man kunde utbilda sig om man var tvungen att ha lån från CSN.

Jo precis hur fan ska man kunna försörja sig om man först ska lägga ut flera tiotusen och sedan inte kunna jobba på ett o ett halvtår ;D



Ju precis du får utbildra dig till frisör o jag till coach när vi är rika :D Blir perfekt

2010-11-20 @ 11:41:26
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0