Kuddfodral

2010-11-07 @ 10:48:14<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det här med att hitta på rubriker är skitsvårt tycker jag! *suck*

Men jag kikade runt lite på internet nu och hittade den här sidan. Mihi heter den och de har supersöta kuddfodral där! Helt bedårande verkligen och jag fastnade för tre. Nackdelen är ju att de kostar 299:- paret. Men jag är grymmt sugen på att istället gå och köpa mig vanliga (billiga) vita örngott och en röd textilpenna. En svart har jag redan. Så kanske man kan få till någonting liknande själv. =) Det kan ju i alla fall vara värt att försöka eftersom örngott inte är särskillt dyra, och pennan kostar väl max 30:- ^^

När vi ändå diskuterar örngott så behöver vi verkligen köpa nya! Mongo har snuttat sönder våra. Jag blir så trött på honom! Han vet att han BARA får snutta på sin kudde. Men ändå så passar han på att snutta sönder ALLA kuddhörn när vi inte ser. *Suck*






Visst var de söta! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, dom jag ju helt bedårande söta! :)

2010-11-07 @ 12:24:29
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

JA, de var verkligen bedårande : D

2010-11-07 @ 18:07:59
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0