Nu har väl inte glömt?

2010-11-16 @ 20:23:29<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Ni kommer väl ihåg att jag ska ha ett Me&I party på söndag? Klockan 16 är det hemma hos mig. Alla som vill är välkomna det är bara att höra av sig, eller... droppa in. Men det är ju kul om jag kan beräkna lite iaf så jag kan beräkna fikan. :D

Idag har jag gått och städat. Dammat av allt slipdamm som lägger sig överallt. När jag äntligen var klar så bestämde jag och Stefan att han skulle såga ut bilarna till Hugos säng. Gah! Det var väl inte igenomtänkt? Då hade jag ju sågdamm överallt istället! Så det var ju bara att börja om igen. Så ja, hela dagen har gått åt till att damma. Roligt va. =) Men nu är det  fint här hemma i alla fall. 

Hur går det med Rasmus rum nu då? Jo det är färdigspacklat. Färdigslipat. Nu behöver vi spackla en gång till och slipa en gång till. Haha. Så kul går det. Men det går framåt och det är ju inte mycket som behöver spacklas den här gången. Det är lie luftbubblor som har kommit fram nu när vi slipat som behöver fyllas i bara. Så det går nog ganska fort. 

Nu ikväll så ska jag bara ta det lugnt och inte göra ett skit mer. Jag känner att min rygg är inte så överlycklig över mitt städande idag. =S

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Fast jag tvivlar på att dom just har nåt i storlek 44 ^^ Haha! Så köper ja nåt så tar jag nog bara det minsta dom har =P

2010-11-16 @ 20:30:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo precis, låter jättefint till Hugo, Lukas får har på sig sånt nästa jul :) Denna jul blev jag så glad att de hade en sådan i mer pyamasstil, men om han kan gå runt julafton skulle jag vilja ha lite mer för "större" pojkar med kavaj o fina byxor men om han kryper än sålänge känns detta finare + att om den går att sova i så får det bli en pyamas efter jul (haha)

Ser ju lite ut som en pyamasfrack :D

2010-11-16 @ 20:52:39
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Nu har de blivit ändrat för Jonas så han kommer vara hemma redan på lördagmiddag. Så jag kommer (så länge inte alla insjuknar i något spännande) på söndag :D

2010-11-18 @ 12:18:32
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0