Shit va de snöar!

2010-11-09 @ 08:10:05<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag är det skolan som gäller. Information om nya kursen och sedan två föreläsningar. Efter det blir det ingen vila heller för eftersom vi inte ska göra någonting idag, och jag har en hel massa att göra till nästa vecka; så stannar jag kvar i skolan och pluggar lite sen. Inte så kul men känns bättre att göra det en tråkig dag som den här, än att stressa runt för att hinna det någon annan dag.

Annars så händer det väl inte så mycket idag, det snöar som as ute. Vi ska åka hem till Anna Lena senare eftersom Hugo ska sova där inatt. Jag ska föra över våra sparpengar till mitt konto så att vi kan handla lite i morgon. Jag hoppas verkligen på bra väder då. Vet inte om det är så smart att dra iväg till Ullared om det snöar så här mycket ute.

Enligt Yr.no så ska det snöa hela dagen idag. Ända fram till ca 12 i morgon. Men inte så mycket i morgon som tur är. Desto mer idag. Men man kan ju hoppas på att de fått ordning på vägarna innan vi åker. Ja, vi får väl helt enkelt hålla varandra uppdaterade i morgon bitti för att se om det blir någonting av. Jag hoppas ju det men. 

Nej nu ska jag gå in å borsta mina tänder och sedan klä på mig allt jag har här hemma typ, för att knalla ut till bussen. Tänk på mig, alla ni som ligger och gottar

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Skall köra bil till Lödöse vid 10. Hoppas att de skall ha hunnit ed en plogning iallafall : )



Nja, kanske inte de bästa vädret att äka till Ullared i, men de är ju mest motorväg och där brukar de ju vara ganska så bart...

2010-11-09 @ 09:05:46
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Man klickar på den lilla kalendern som ligger där man skriver in sin rubrik för inlägget. Sedan klickar man på det datumet man vill ha och sedan kommer de upp tid. Sedan måste man klicka på spara publicera. Så skall de funka :D



Intervjuen kändes jättebra och idag fick jag en vidare intervju för enheten barn & ungdom :D Så just nu är jag bara super lycklig. Hoppas innerligt att detta kan/skall gå vägen för mig (oss)...

2010-11-11 @ 16:59:13
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jaa man vill ju inte att ungen ska sitta och svettas ihjäl eller sitta och frysa. Jag menar jag har lite svårt att veta hur mkt han behöver för jag kan ju typ dö av svett när jag kör vagnen även om det är kallt. Meeen jag lyssnar på BVC när det pratade om att klä på ungar att föräldrar som är varma av sig klär på sina ungar oftas för lite o tvärtom om de är frysna, men oftast så tolererar barnen de ;) Om de kanske inte är nyfödda då där är de ju lite med noggranare med det ;)



Var ni på Ullared? :)



Har skickat brev nu,:)

2010-11-11 @ 17:46:27
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0