Skoltrött?

2010-11-08 @ 21:08:18<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har försökt läsa ett kapitel hur länge som hellst nu. Jag började läsa i GOD tid men fan varje gång jag öppnar boken så somnar jag. Det slår aldrig fel. Konstigt nog så var det när jag jobbade natt som jag läste mest. Fan kanske mer än jag sen har läst sammanlagt. Men nu måste jag plugga lite. Allvarligt. Det är tio sidor kvar, och de ska vara lästa tills imgn. Det borde jag väl ta mig igenom eller? *Håller tummarna*

Annars så har det hänt lite saker inte. Inte mycket men jag och Hugo var på min praktikplats. Jag lämnade min uppsats, bjöd på bullar och hämtade mina skor. Och Hugo lekte. =)

Sedan kom vi hem, åt middag och Hugo la sig för att vila. Jag tänkte att jag skulle plugga men somnade och sov fan i två timmar typ. *suck* Sedan så kom Marita över och vi gick igenom lite babykläder. Det visade sig att jag inte behöver någonting. Vilket väl är bra eftersom vi har annat att lägga pengarna på (som också är mestadels för Rasmus ankomst, men ändå).

Nu är det sorterat i alla fall. Och jag har tagit ut alla kläder jag ska använda i strl 50 och några i 56 (ifall det blir en stor bäbis, det vet man ju aldrig) som jag ska tvätta och så när rummet bli klart. Nu väntar jag på att Stefan ska spackla färdigt hela vägen upp till taket så vi kan börja slipa. Och ev. spackla en gång till. Det är inte klokt vad väggarna var fula där inne! ^^

Och som några sista ord vill jag bara berätta att på onsdag (i övermorgon!!) åker vi till Ullared. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0