Usch va trött jag är!

2010-11-19 @ 14:22:03<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag lämnade Hugo på dagis vid tio, och sedan körde jag Stefan till jobbet vid halv tolv. Jag själv behövde åka ut till siba en sväng idag. Pengarna har rullat in på kontot och det är väl bra å sätta sprätt på dom innan de försvinner? :P Haha. Nej då men jag hade några saker som behövde inhandlas. T.ex. vantar till mig, som jag inte köpte... Och present till min lilla kusin Ida som fyller 1 år idag. Grattis Ida! I morgon ska vi fira henne å då kan det ju vara kul å ha med sig något. :P
Jag hittade också en väst till Hugo. Han ska ha den på julafton och kommer nog att bli så tjusig så! Om den passar vill säga. Han är ju så smal så allt sitter ju som hösäckar på honom... Men den här såg figurnära ut på galgen så får vi se hur den sitter på ungen. ^^ 

Nu ska jag alldeles strax hämta min lilla älskling på dagis. Tänkte skriva ihop ett brev först så jag kan posta det på vägen hem. :P

Kjelle: Det låter väl fint det. Annars så är han ju besatt av bilar. Haha. Och så har han en sån där tågbana i trä som han älskar. Men ni hittar säkert någonting bra! Men allvarligt, puzzlar Maja 50 bitars-puzzel? Det gör ju knappt jag! XD Haha. Men vi får se vad vi hittar. Någonting roligt hittar vi säkert. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Äääär det ett breeev till miiig? :D Synd att jag inte kan klaga på att du är seg :(

2010-11-19 @ 14:51:28
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Kjelle

japp det gör hon, och ni hittar säkert på något, lika så vi :)

2010-11-19 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0