Va bidde de då?

2010-11-18 @ 11:08:53<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det blev inget spacklande för mig igår. Jag kom på att jag har ju inte vart inne på bloglovin och uppdaterat mig på alla era bloggar. Så det gjorde jag. Sedan bestämde jag mig för att det var smartare att lägga mig och läsa lite till skolan istället för att spackla. Så det gjorde jag. Jag läste ut en av de fyra *suck* böckerna som ska vara utlästa tills på måndag. Men det är egentligen inte så jobbigt som det låter. Tre av de fyra har jag själv lånat för att jag behöver de till mitt slutarbete i kursen, men lånetiden går ut på måndag så därför är det lite brått med dom. Och den fjärde boken handlar inte om någonting som "berör mig" så jag kommer bara att skumma igenom den. Läsa den efter föreläsningen istället. Jag tror allt att jag ska kunna hänga med ändå. Men skumma igenom så mycket jag hinner ska jag allt göra.

Det som är så bra med att plugga på högskolan är att det är ganska mycket fritt. Man bestämmer själv vad man vill göra och inte, det enda som man måste göra, är att göra de examinerande bitarna i kursen. Men utöver det är allt bara upplagt så att det ska hjälpa dig på vägen. Det är ganska skönt. Så jag MÅSTE inte ha läst den och den boken till den och den dagen, men det är bra. Det är för min egen skull som jag ska ha gjort det, men jag kan lika gärna göra tvärt om. Gå på föreläsningen och sedan läsa boken. Det är skönt. Än så länge så har jag inte hoppat över så mycket. Jag har hoppat över en engelsk bok som handlar om bloggande. Men det känns som om jag kommer klara mig ändå. Haha. 

Nej nu ska jag gå och lägga mig i ett bad och ta fram nästa bok som jag behöver läsa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0