Vecka 30

2010-11-23 @ 09:22:27<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det känns lite skumt att det faktiskt har gått såpas fort som det har gjort. Visst finns det alltid dagar som segar sig fram och som man tror aldrig ska ta slut. Men nu är vi snart inne på årets sista månad. Snart är det dax att julpynta och julbaka. Och lika fort som julen kom, kommer den att försvinna igen; som vanligt. 

Någonting som också kommer snart är lilla Rasmus. =) GUD va jag längtar! Men det är ca 10 veckor kvar ändå. Men jag har en känsla av att det kommer att gå ganska fort. Inte för att det inte är jobbigt just nu. Det är tungt som fan och Rasmus känns till och från som en enorm sten. *Puh* Orkar knappt ta mig upp ur soffan ibland. Men jag tror däremot att tiden kommer att gå fort eftersom det är så mycket annat att göra så här års. Dels så har jag ju alltid Hugo att rå om. Men så kommer julen med allt som hör till med både nöje och stress. Men också har jag ju en del i skolan. Nu är det tre veckor kvar på den här kursen. Bara tre veckor. Sedan är det dax för den sista kursen för terminen och också min sista kurs för det här året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0